Bercuti di Tok Aman Bali

Harini 11-12/9/2015 saya lepak di Tok Aman Bali... santai2 bersama rakan dan family masing-masing.. Gambar3 akan menyusul kemudian..
Cabutan bertuah..
Adam bad mood ni, coz nak wau katanya.
Dapat hamper besar gak ni
Reaksi anak-anak bila masuk bilik.
Reaksi anak-anak bila masuk bilik.
Reaksi anak-anak bila masuk bilik.
Seawal jam 3.30 kami terjun kolam....matahari atas kepala
Akak sekolah sains ni tolong payung Abang Adam, tp dia diam je...tak nak cakap
Ni baru lepas terjun kolam
Ni baru lepas terjun kolam
Muka cuak bila disuruh bersukaneka di tepi pantai
Majlis makan malam
Makan malam...Isteri dan anak
Breakfast..Kul 7 kami dah belasah makanan
Abang Adam makan kuat ni
Kak sofea 
Pemandangan dari menara
Pemandangan dari menara
Harini 12/9/2015 jam 11 pagi, kami check out...

Kesimpulan..
1. Bilik yang luas, tandas selesa ada kolam, peti ais, tv besar (flat skrin), kipas ada, econ ada, ruangan santai luas)
2. Bilik kami depan kolam renang. Anak saya 3 kali terjun kolam. Enjoy sakan mereka.
3. Makanan sedap. Ada 'lokang' dalam dinner semalam...sedap.
4. Ada taman mainan... Anak saya suka.
5. Resort berhadapan pantai bisikan bayu.
6. Banyak aktiviti riadah (berbasikal, berkayak dan macam2)
7. Saya bagi 4 bintang. Jemput berholiday tuan puan disini.

KAMI PUASHATI, KAMI AKAN DATANG LAGI, TERUTAMA KOLAM RENANG, 
ANAK SAYA ENJOY.

Popular posts from this blog

semak baki asb online