25 November 2018

Syma fit tea


Wasap saya,
 0103317006 klik sini
 0136077006 klik sini
 0182307006

Kebaikan Syma Fit Tea - klik sini
Produk Syma Fit Tea terbaik untuk kesihatan - klik sini
Marketing Plan Syma Fit Tea - klik sini
Tea viral - klik sini

19 November 2018

Fiber slimme

ANDA SUKA MENJAGA KESIHATAN ❓

Dapatkan minuman bijirin yang menyihatkan untuk anda dan seisi keluarga !FIBER SLIMME - CEREAL DRINK ❤️

Rasa sekali pasti tak cukup secawan 😋

Khasiat Fiber Slimme⤵️⤵️

✅Membantu menurunkan berat badan
✅Mengatasi masalah sembelit
✅Mengawal selera makan
✅Memberi rasa kenyang yang panjang
✅Mengawal kolestral dan gula dalam badan
✅"Milk Booster" bagi ibu yang menyusukan
✅Anti oksidan
✅Mencegah anemia
✅Mengawal tekanan darah
✅Menguatkan sistem imunisasi
✅Sumber tenaga
✅Pemakanan sihat dan lengkap yang baik diamalkan untuk semua peringkat umur.


Sesuai untuk ⤵️

✅ Gastrik ( cepat lapar)
✅ Berkolesterol Tinggi
✅ Obesiti
✅ Kencing Manis (Diabetes)
✅ Makanan sahur

Kenapa #FIBER SLIMME sesuai untuk di jadikan hidangan sahur?

✔ Tinggi serat (kenyang lebih lama)
✔ Kaya protein
✔ Rendah karbohidrat
✔ 0% Kolestrol
✔ 0% trans fat
✔ Kaya dengan vitamin
✔ Energy booster
✔ Mudah di sediakan dan jimat masa ( tidak perlu masak)

Wasap--
 0103317006 klik sini
 0136077006 klik sini
 0182307006
#FiberSlimme
#CerealDrink
#Granola
#ChocolateFlavours

17 November 2018

Testimoni Syma Fit Tea

Buat masa ni takde lagi tu...  Tgu deh

saja saja

 0103317006 klik sini
 0136077006 klik sini
 0182307006

Fiber slimme

Bila dah SETAHUN diet tapi orang cakap makin gemuk⁉️ 😭

Nak kurus tapi selalu terbabas?? Tiap kali masuk tahun baru je azam baru mesti  "NAK KURUS" tapi ni dah  hujung 2018 nak kekal GEMUK ke nak KURUS?? 🤔

Tak pe uolss tahun depan azam nak kurus mesti terlaksana..dengan FIBER SLIMME - CEREAL DRINK.😘 Kalau tak cuba mana nak tau kan..

Tapi kalau duduk melantak saje, malas exercise, kedekot nak melabur 💵
untuk cari supplement yang boleh membantu membuang lelemak tu,Dah tau sangat la resultnya macam mana kan..sama je atau makin gemok ! (NO! NO!)

Wasapp je
 0103317006 klik sini
 0136077006 klik sini
 0182307006

#FiberSlimme
#CerealDrink
#Granola
#ChocolateFlavours