Please jangan burn data internet saya

saya tak suka BURN, HANGUS, DISEDUT!
bayangkan, tiap tiap bulan saya bayar RM+60 katakan, saya dapat internet 19GB dan call free...
setiap 29hb saya check baki.. katakan ada baki lagi 10GB.. 

Masuk 1hb, baki tadi jadi (kosong).. dia bagi yg baru 19GB...

Tak sukalah, baki 10G tadi dia sedut, dia burn, hangus gitu je.. bawa la kedepan baru SYOK..

Tapi korang jangan haraplah semua tu akan berlaku....

Tapi mujur lah, sejak 25.2.2018 ONEXOX memperkenalkan BLACK..

Mana mana pelangan yg tak suka data internet dia burn di syarikat lain, pindah la guna BLACK..

Data tak burn
SMS tak burn
Mini tak burn

baki yang tak abis akan di CARRY FORWARD...

erti kata lain makin banyak dan banyak..... siap boleh pindah ke no.onexox lain..

jimatkan......


wasap saya utk detail
www.wasap.my/60103317006/black

Popular posts from this blog

semak baki asb online