Onexox - tempoh sah panjang

Hai, saya Nazrin dari Machang.
okay, apa yg saya nak citer ni ialah perbelanjaan hp saya..

Saya ada 2 hp, saya selalu bawak kemana je saya pergi.. Semuanye prepaid, seminggu saya topup rm10. Paling sikit.. Jika sebulan (10*2*4=RM80). Tu baru saya punya, belum campur wife saya lagi. Secara kasar saya akan habis RM100-120 sebulan. Jika setahun RM1440 dah.

Benda pada asasnya sikit tapi utk jangkamasa panjang baru nampak besar. Saya telah lakukan pembaziran. Mana taknya, setiap minggu saya terpaksa topup semata mata nak kasi line hidup.

Mujur la, 3 tahun lepas saya diperkenalkan dengan ONEXOX. Saya tertarik kerana tarikh luput dia tersangat la panjang... 28 bulan kehadapan.. Dealer tu kata, saya topup bila saya perlu je.. kredit ada 20yal, tapi boleh simpan dan guna sehingga 2tahun lebih. Ajaibkan.

Tanpa berlengah saya hijrah kepada onexox sehingga harini..
Syukur saya telah lakukan penjimatan. Sedikit sebanyak duit saya tak lah membazir kepada topup setiap minggu.

Sejak ada season pass ni, Internet onexox pun murah, rm5 je untuk sebulan (1G)..
Kall kawan, masuk voicemail pun x risau..sebelum ni, jika kall masuk voicemail, banyak betul nyer sedut. Aku nak cakap dengan kawan aku, bukannya dengan kau....

Sekarang saya nak bantu u all. Set kita kena smart, baru x membazir.
Untuk kawan kawan di Machang dan Tanah Merah, boleh hubungi saya untuk dapatkan simkad ni..
http://wasap.my/60103317006
atau no.ni 0136077006 (sms)


Kadar panggilan Onexox

Popular posts from this blog

semak baki asb online